Zondag 16 april maandag 17 april

17 april 2017 - Ratnanagar, Nepal

Vanmorgen een beetje gewandeld . Het is hier behoorlijk warm
maar als je in de schaduw blijft is het wel te doen. Om 12.30 zijn we opgehaald om naar de jeep te lopen voor de jungle tocht. Eerst de rivier over in een lange smalle boot en dan de jeep in, met 10 personen en een gids. Wat een prachtig landschap. Het gaat van dichtbegroeide bossen naar hoge grasvlaktes en zo groen. We hebben neushoorns, apen, krokodillen, herten, bizons, everzwijn met kleintjes en heel veel mooie vogels gezien. 5 uur hobbelen in een jeep is best vermoeiend maar het is het zo waard geweest.
Jet heeft gelijk voor de volgende dag de walking safari geboekt.
Vanmorgen om had 6 de wekker om met Jet even te ontbijten en haar uit te zwaaien met 2 guides.
Na 4 uur kwam ze terug met geweldige verhalen. Ze had gelukkig 2 hele ervaren gidsen bij zich die haar mee hebben genomen van het pad af. En zo heeft ze neushoorns dichterbij gezien en zelfs een tijger gehoord. Helaas niet gezien. Ze hebben zelfs nog hard weg moeten rennen voor een neushoorn. Was blij dat ze weer hier was
Vanmiddag houden we het rustig. Beetje wandelen denk ik.
Dank jullie wel voor alle leuke reacties zo leuk om te lezen

1. Carla:
    17 april 2017
    Prachtige foto's van al die dieren, genieten! En veel wietplantjes...
  2. Janet:
    17 april 2017
    Zaaaalig Pasen!! Mooie foto's xx
  3. Jose:
    18 april 2017
    Kijk altijd weer uit naar de verhalen en de nieuwe foto's. Prachtig!!!!!

En Monique wat had ik jou graag achter op die motor gezien op jacht naar de waszak. hahahahahaha
  4. Sabine:
    18 april 2017
    Wow Monique wat een spectaculaire reis maken jullie. Wat een ervaringen.... Mooie foto's ook. Geniet, geniet van alles wat op jullie pad komt. Die maand gaat waarschijnlijk veel te snel voorbij. Kan niet wachten op je verhalen.. tot over een paar weken x