Vrijdag14 en zaterdag 15 april

15 april 2017 - Ratnanagar, Nepal

Gister met de toeristenbus naar Kathmandu gereisd .om vandaaruit de volgende dag naar sauraha in Chitwan National Park te reizen. We hebben door de straatje 's van Thamel gewandeld en spullen ingeslagen voor de lange busreis. Tegen het eind van de middag hebben we een cocktail gedronken en zijn we gaan eten.
Om 05.00 ging de wekker en om 6 uur stond tot onze vreugde een grote bus klaar. In de regen de stad uit en de bergen in. Heerlijk om heel veel groen te zien. De wegen blijven slecht maar het uitzicht was prachtig. De bus stopt 2 keer voor een plas en eetpauze en na 6 uur moesten we overstappen in een kleiner busje. Na 7 uur zijn we gearriveerd in een prachtige lodge . In het groen gelegen met hangmatten en overal zitjes. Tijdens het uitpakken komt Jet erachter dat ze de was zak is vergeten in de taxi en die was aardig vol. Ik naar de leiding en het probleem uitgelegd. Die is gaan bellen en nog geen 10 minuten later zat ik achterop de motor een kwartier later zijn we bij het taxibusje en kan de was zak mee naar huis. Over service gesproken!! Vanmiddag flink stuk gewandeld om de rivier te zoeken waar de dieren drinken maar bleek later helemaal verkeerd gelopen. Dus morgenochtend nog een keer.
Voor morgenmiddag hebben we een jeepsafari geboekt. Ben benieuwd er zijn deze week Bengaalse tijgers gesignaleerd

1. Steven:
    15 april 2017
    Lijkt me super als je die tijgers te zien krijgt.
  2. Carla:
    15 april 2017
    Nog ff, verkeerd lopen en bengaalse tijgers. ! Rustig aan dames. Wil jullie graag levend weer zien
  3. Floor Klerks:
    16 april 2017