Woensdag 3 mei

5 mei 2017 - Breda, Nederland

De taxi brengt ons naar het vliegveld. Nu zonder verkeer is het maar 15 minuten. Aangekomen staat er een lange rij buiten, allemaal voor dezelfde vlucht blijkt. Het vliegveld is nog niet open Eindelijk na 20 minuten komt er beweging in de rij. We zien dat Jet niet mee naar binnen kan en dan is het afscheid daar. We willen allebei niet huilen maar dat is moeilijk . Zolang we elkaar nog zien zwaaien we.
En dan alleen door. Lang wachten. En tuurlijk gaat het poortje af met mijn heup dus weer fouilleren, schoenen uit pfff helemaal geen zin in. Maar omdat het zo lang duurde stromen we wel meteen het vliegtuig in.
We krijgen een heerlijk ontbijtje . Moet zeggen dat Turkisch Airlines echt goed is. Heb 2 films gekeken en af en toe wat weggedommeld. Na 8 uur overstap in Istanbul, hier weer opnieuw een controle van je handbagage en natuurlijk was ik weer aan de beurt voor een fouilleerbeurt nu nog een klein stukje van 3 Uur en dan ben ik er. De bagage duurt lang maar dan uiteindelijk is mijn flightbag er en mag ik naar buiten. Wat een verrassing Katinka en Sjakko staan daar inclusief ballon met "welkom thuis" wat heerlijk om ze weer te zien.
Onderweg in de auto veel verteld maar je krijgt geen chronologische volgorde in je verhaal het zijn allemaal flarden. Straks met de foto's zullen we het nog een keer overdoen .
X