Vrijdag 28 april

1 mei 2017 - Kathmandu, Nepal

Tijdens deze trekking liggen we al vroeg op bed zeg ongeveer 20.00-21.00 en om 06.00 zijn we er weer uit.
Het weer was gisteravond nogal onstuimig met beetje onweer maar vanmorgen zien we de zon al weer opkomen en binnen korte tijd is er weer een helder uitzicht . Gelukkig hebben we nog geen last van spierpijn en hebben we er weer zin in. Vandaag een korte route naar Laurebina , Hotel Mount Rest. Prachtig door de bossen met de mooiste uitzichten. . En dan ineens is daar weer een guesthouse of restaurantje . Jet heeft hier nog een potje gevoetbald met een klein jongetje. Even van het zonnetje genieten en weer door. Aangekomen in Laurebina is er echt al een jas nodig en is het binnen kouder dan buiten. De kachel gaat pas tegen vijven aan en als het dan pas 2 uur is duurt het erg lang voordat er een beetje warmte is. Maar daar waren ineens 3 meiden. 2 uit Amerika en een uit Israël. Zij hadden elkaar onderweg leren kennen en trokken nu even samen verder. En 6 jongens uit Kathmandu die met dezelfde trekking bezig waren.
Allemaal rond de kachel. En dan komen de verhalen van de meiden. Waar ze allemaal al geweest waren en wat ze gedaan hadden. Zo leuk. Wat ze al allemaal gezien en gedaan hadden, leuk voor Jet om ervaringen te delen.
Naar bed gaan wordt wel een ding. Het is zo koud dat je je eigenlijk niet uit wilt kleden. Dus snel snel en dan je slaapzak in. Gelukkig hebben we hele goede slaapzakken meegekregen en gelukkig goed warm zijn. De bedden zijn zo hard als een plank maar ook daar wen je aan.

1. Carla:
    2 mei 2017
    Wat een prachtige plaatjes, fantastisch daar!