Woensdag 12 april

12 april 2017 - Bhaktapur, Nepal

Het is geen taart geworden José. Jet is ziek geworden en we hebben vooral rustig aan gedaan. Zo ook vandaag. Ik ben vanmorgen heerlijk door de stad gaan wandelen dan is het nog redelijk rustig en weinig stof. Je blijft je ogen uitkijken naar de gebouwen, huizen en tempels. 'S middags ging het wat beter al met Jet en hebben we een stukje gewandeld en een ander hotel geboekt. Morgen is het Nepalesche nieuwjaar en dat moet een hele happening zijn. Dus blijven we nog een dag je hier☺

1. Katinka:
    12 april 2017
    Hi lieverds! Niet fijn Jet dat je ziek bent...hopelijk ben je als je dit leest weer wat opgeknapt! Take your time! Niet normaal hoor wat jullie allemaal op je netvlies krijgen. Voor nu...happy New Year...haha. Dikke kus.
  2. Jacqueline:
    Heerlijk weer al die foto's. Mooi hoor. Jet snel opknappen. Aangezien ze nieuwjaar ook anders vieren kun je je verjaardag ook makkelijk op een andere dag vieren. Dus lekker overdoen! Tot snel
  3. Ingeborg:
    13 april 2017
    Wat een plaatjes die foto's, alsof je door een reisgids bladert, zo mooi!
    Beterschap voor Jet en een dikke kus voor jullie allebei!