Vrijdag 21 april

21 april 2017 - Pokhara, Nepal

Vandaag de route naar de waterval en een grot op het programma. Het heeft vannacht hard geregend en dat maakt dat het nu al in de ochtend vochtig en warm is. We hebben nog spierpijn van gisteren dus rustig aan
Er zijn geen bordjes dus je moet het steeds vragen of andere toeristen even aanklampen. Op een gegeven moment lopen we langs een bazaar en dan ineens is daar een ingang naar de waterval . Dan moet je een kaartje kopen en 1 meter verder wordt er dan een gaatje ingeknipt Vrijdag is een vrije dag dus ook veel locals op de been , dat geeft altijd prachtige taferelen . Ook wij moeten weer op de foto
Heel veel waterval is het niet maar toch leuk om te zien en dan 100 meter verder weer een kaartje kopen voor de afdaling naar de grot waar de waterval in stort, kwamen we later achter. Weer heel veel trappen naar beneden en terug omhoog

Rustig terug gelopen naar het centrum en daar een bootje gehuurd om het meer op te gaan . Met moeder en dochter die roeien. Had liever zelf geroeid maar Jet kan dat niet met haar arm en was leuk met dit meisje. Sprak behoorlijk Engels.

Als jullie je afvragen waarvoor we zo veel lopen kun je op YouTube kijken naar de Gosainkunda lakes. Daar gaan we volgende week naar toe lopen in 6 dagen. Hopen op helder weer.
Nu lekker met een biertje aan het meer

1. Ron:
    21 april 2017
    Ziet er mooi uit meiden. Ik zie dat jullie het naar je zin hebben. Houden zo

Ron
  2. Carla:
    Prachtige foto's. Genieten.
  3. Katinka:
    21 april 2017
    Meiden! Wat een beelden...wat een beleving...wat een land...de foto's bezorgen mij zelfs een overweldigend gevoel...laat staan jullie die het allemaal live zien. Keep on posting. xxxx