Maandag 24 april

24 april 2017 - Bandipur, Nepal

Vanmorgen vroeg de taxi naar het busstation om daar de bus naar Bandipur te nemen. Korte rit van 2 uur dit keer. De bus kan zelf niet in Bandipur komen dus omhoog met de taxi. Wat een prachtig dorp, deed een beetje aan Zuid Frankrijk denken maar dan in Nepal.
We hadden inmiddels al contact gelegd met de vliegers van de Blue Sky paragliding . We spreken af om om 2 uur te gaan paragliden.
Om 2 uur komen ze ons halen. Eerst een stuk de berg op moeten lopen en dan gaat het feest beginnen pak aan helm op en de instructies voor lopen rennen of teruglopen.
Pffff had het heel ff moeilijk omdat je toch de afgrond ziet. Maar de chute werd op gezet aangehaakt en dan is het rennen en los. Fantastisch!! We gingen eerst nog veel hoger, wat een uitzicht. We zagen Jet ook los gaan. Met de go pro worden foto's en films gemaakt
Wat een ervaring . Hij vloog over een bos met bloemen en die kon je gewoon ruiken. Landen ging zachtjes en gesmeerd. Wat een ervaring. Ik wil nog een keer
De foto's en filmpjes worden op een cdrom gezet en een aantal krijg je al op de WhatsApp.
'S middags lekker nog wat gewandeld en rond gekeken. Morgen nog 1 dag in Kathmandu en dan de trekking
X

1. Karen:
    24 april 2017
    Lieve allebei, wat een fantastische, stoere ervaring! En wat zien jullie er gelukkig uit op de foto's. Mooi om te zien. Misschien fijn om te horen dat het hier herfstig is, bewolkt en het waait flink. :-) Geniet van de laatste week alweer...
  2. Steven:
    24 april 2017
    Wat gaaf. Echt wel lef. En wat een mooie foto's.
  3. Carla:
    25 april 2017
    Geweldig en wat een mooie foto's.
  4. Ingeborg:
    25 april 2017
    Wauw... ik hoop dat je nog wel kunt wennen als je weer thuis bent, Monique! ;-)
    Wat een gave ervaring! Xx