dinsdag 18 en woensdag 19 april

19 april 2017 - Pokhara, Nepal

"S middags inderdaad een beetje gewandeld en aan de rivier gezeten en van de ondergaande zon genoten. Iets waarvoor het hele dorp uitloopt. Is ook zo mooi.
De volgende morgen vertrokken vanuit de gaida lodge naar Center Park resort, een hotel met zwembad waar we een dagje in luxe wilden doorbrengen. Er was een heerlijk zwembad maar geen stoelen of parasols, wel 2 houten stoelen waar je aan het einde van de dag een houten kont van krijgt maar dat mocht allemaal de pret niet drukken. Tegen de avond wilden we spullen in slaan voor de lange busrit maar toen bleken we in de middle of nowhere te zitten dan maar heerlijk op bed tv kijken en roomservice bellen
Om half 7 eruit ontbeten en de bus in richting Pokhara. Het is heerlijk dat de bus gewoon voor de deur stopt zodat je niet teveel met die backpack hoeft te sjouwen Slecht weer vandaag dus niet erg om in de bus te zitten en naar buiten te kijken. Op sommige punten was de weg zo slecht dat we bijna tegen het plafond zaten. Na 8 uur en 130 km!!! redelijk brak aangekomen. Het was inmiddels droog dus spullen weggezet en gaan wandelen langs het meer. Er zitten hier veel leuke tentjes en een hele relaxte sfeer. Hier gaan we 4 dagen verblijven en veel wandelen om ons voor te bereiden op de trekking.

In deze omgeving wordt de trekking gedaan naar de Anapourna die 15 dagen duurt. DeE was voor ons te lang. Als het morgen helder is kunnen we hem zien

1. Ingeborg:
    19 april 2017
    Wat bijzonder en gaaf allemaal weer zeg! Grappig ook dat het hele dorp uitloopt voor de mooie zonsondergang.
    Geniet ervan! Dikke kus!
  2. Steven:
    19 april 2017
    Denk dat ik je verhalen maar niet meer lees. Word alleen maar jaloers.